Kwaliteit
Meten en weten
Kwaliteitscertificaat
De Broeder is HKZ VVT / ISO 9001 gecertificeerd
De Broeder staat voor de kwaliteit van haar zorg en dienstverlening. Om die kwaliteit die wij voor ogen hebben te kunnen waarborgen wordt dit kwaliteitscertificaat jaarlijks getoetst door een extern bureau.
Meten
Wij meten verplicht jaarlijks de cliënttevredenheid Wijkverpleging, de z.g. PREM. Deze wordt gedeeld met het Zorginstituut en de zorgverzekeraars.
Jaarlijks meten wij de cliënttevredenheid bij cliënten van de WMO.
Op Zorgkaart Nederland hebben we een ongekend hoge score. In 2020 en 2022 behoorden we tot de tien beste zorgaanbieders in heel Nederland.
Cliëntenraad
De cliëntenraad adviseert gevraagd of ongevraagd het bestuur van De Broeder Zorgspecialisten BV over allerlei zaken die met de zorg of dienstverlening te maken hebben. Ze brengt formeel advies uit over organisatieveranderingen, klachtenprocedure en ziet zij toe op de kwaliteit van de zorg en dienstverlening.
Klachtenregeling
We doen elke dag ons uiterste best om u de beste zorg en dienstverlening te geven. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Dat vinden wij jammer om te horen, maar we vinden het belangrijk dat u ons op de hoogte brengt van uw klacht. Alleen dán kunnen wij zorgen voor verbetering en krijgt u de zorg die u van ons mag verwachten.Hieronder kunt u onze klachtenregeling lezen.
Verbeteren
Wat goed is moet goed blijven en kan misschien nog beter. Zo houden we een verbeterregister bij waarin punten worden opgenomen welke uit de cliëntenenquêtes naar voren komen, uit werkoverleggen en directe cliëntencontacten. En uit het zorglandschap volgen we de ontwikkelingen die leiden tot betere, de beste, zorg.
Privacy
Uiteraard gaan wij zorgvuldig om met uw privacy.
Hoe we dat doen staat in ons Privacyreglement dat u hieronder kunt lezen.
